25 Ocak 2008 Cuma

haziran ayı ortalarında ballık ihtiyacımı gidermek maksadıyla araştırma yaparken koçulluda okul müdürü olan arkadaşım bizim oradaarıcılığın bir çok dalında faaliyet gösteren kovan maske imalatı vede bir çok malzemeninde pazarlamasını yapan fabrika var deyince merak ettim hemde ihtiyacım olan ballıkları temin etmek maksadıyla gittim koçulluya kovan imalathanesini gezdim ölçülere baktım herşey bana uygun 5 tane ballık isteyecem vermazlerse ayıp olur düşüncesiyle 5 tanede kövan siparişi verdim onlar tabanı kontraplak yapıyorlardıben tahta istedim ballıkların parasını kovanlarında kaporasını verdim eylül ayındada kalan kısmını ödeyip kovanları aldım bal süzmesini yaptığım naylondan yapılmış barakaya koydum taaki 23 01 2008 çarşamba gününe kadar maksat biraz kurusunlar boyarım düşüncesi o zamanlar çıtalar çok rahat sığıyordu çitalar fabrikasyon olduğu için havalı zımbateli ile monte edilmiş bunları sağlamlaştırmak maksadı ile boş zaman varken bu işleri halledeyim düşündüm çıtaları kovandan çıkarmak mümkün değil rutubetten sanki çakılmış içine kovanları çıkardım arılığın bir köşesine hiç yosa havadar


çıtaları üstten ve sağve soldan birer çivi ile sağlamlaştırdım



çıtalar gayet güzel 4 tel deliği var
sadece bu şekilde havalı zımba ile monte edilmişti

Hiç yorum yok: