25 Mart 2008 Salı

ilk bahar polen kaynakları

ilk bahar pureni (funda) oda geçmek üzere değerli arıcı dostlarım zannedersem 9-10 gündür arılığa gitmediğimhavaların müsait olmayışı nedeni ile yanlız cumartesi pazar günü hava güzeldi ben şehir dışında idim. dün akşamda kuvvetli lodos oluşu nedeni ile arılıkta hasar olabilir endişesi ile bu gün 14 cıvarlarında arılığa gittim hava tabiki yağışlı yine şükürler olsunki lodostan zarar görmedik.ama etraftakı meyva ağaçlarına baktım sanki çiçek açmayan ağaç kalmamış gibi havalarda yağışlı geçiyor durumumuz yine iyi değil gibi bahar erken geldi soğuk ve yağışlı geçiyor gözlemlediğim kadarı ile şu an açmayan elma ve ayva kaldı. erik,kiraz,armut,ve bahar püreni(funda) bitti yerçiçekleri hakeza bitti. havanın soğuk ve yağışlı olması kovanlara müdahale edemeden dolaşırlen hodanlar gözüme eliştiler

kiraz çiçekleri açtı ve yıkandı yağmur tarafından

bu arada barı gelmişken hiç birşey yapamadık arılıkta bari kendimiz için toplayalım şu hodanlarıda midemiz bayram yapsın dedim süperde hodan vardı ormanda




Hiç yorum yok: